Saturday, February 20, 2010

210110 - Aku Masih Wujud

ye!! aku mmg masih wujud.. da lebih sepurnama aku x sentuh apatahkan lagi menjeling blog ni.. nih sume angkara drpd kekoruptan otak aku.. macam mane x korup ari2 dok uma.. cuti memanjang.. aku cuti bkn sbb kena buang yee.. aku blom cukup jht tuk dibuang.. klu digantung tuh agk bole la..
kelas aku 2 ari seminggu.. lagi 5 hari dok uma.. on9 FB.. klu da bosan dgn FB, aku tgkla ape yg patut.. ape guna koleksi yg aku ade klu xlyn.. membazir!! setan like...
klu nk kuar g rounda keyel.. ermm 'mmg' aku mampu.. poket pye la koyak time2 cm nih... abes duet aku sume berterabur ditiup angin sempoi2..
klu mcm nih la keadaan nye sampai ujung sem.. bek aku derma otak aku pade org yg lebih memerlukn.. so sape2 nk pinjam otak aku g la daftar kt ospital TR blok kedua dr pintu gate utama..

sekain..(haha!! bodo eja pown salah..)

p/s: klu anda bace anda gila..

No comments:

Post a Comment