Saturday, September 19, 2009

190909 - Esok Raya

Genap pukul 830 mlm telah muncul makhluk yg menyimpan mohor2 besar diraja tuk wat pengumuman raye..dgn muke yg tenang dan penuh selamba malahan bergaya.. beliau mengumumkan ahad umat islam beraya..kemen seronok ag org flat aku..excited la kowt nk raye.. tp bagi aku..raye still same..cm xda pape jew..mybe sbb aku xdpt feel raye tuh lagi kowt..mane x nye pose cm xrase jew..ish2!! ketupat, nasi impit, rendang ayam dan sambal kacang kak jah da siap kn.. yg tinggal cume rendang daging.. aku da xsabo nih nk melantak sampai kenyang.. skang nih kak jah tgh berjuang bermati-matian tuk siap kn rendang daging.. mane x nye..sume cucu kaka jah jap ag sampai.. so b4 cucu2 kak jah menyebowk..bek kak jah siap kn cepat2..klu x..yg jadi sasaran d marahi adlh aku..cis.. walaubagaimanapown aku tetap nk mengambil kesempatan ini bkn tuk meraba or mencabuli kowg..tp tuk memohon ampun keatas salah silap ku..mane la tau penah terguris ati2 kawan2 ku.. maafkn la aku.. aku cume insan biase yg x lekang dr wat kesilapan d dunia yg penuh dgn pancaroba ini.. aku pown dgn ini mengistiharkan akan memaafkn anda sume..xkire la jika anda penah meragut kehormatan aku or gores ati aku dgn syiling...aku maafkan..

b4 aku tammat kn story aku mlm nih..trima la pantun yg dikerat2..
ketupat kak jah da d hidang mlm ini,
kuih muih still dlm tin..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,
MAAF ZAHIR DAN BATIN..

1 comment: