Monday, October 5, 2009

051009 - Kantoi!!

today aku bangun lambat skit sbb aku tido kul 5 pagi.. g wat bufday party tuk member aku yg da semakin tua..

sesedar dr tido aku da dgr pekikan kak jah suh bangun.. suh g kelas..padahal ade ag 3 jam kowt sblom klas aku start..

guling pye guling..30min kemudian bru aku bangun..

time aku gerak nk masuk bilik air.. kak jah tercegat kt dapur sambil tenung tepat kt aku sambil menanya kt aku.. persoalaan nye berbunyi begini..

Kak Jah: "wat ape smlm balek lambat? pastu balek terus mandi.. mandi wajib kew?"

Aku dgn penuh terkejut dlm keadaan mamai: "huhh!!!! mandi wajib? xda makne nye mak.. owg mandi sbb badan penuh dgn tepung.. ade bufday party td.."

Kak Jah: "ehh ckp g tgk bola! pastu menyingah tempat laen.. ape nk jadi nih.."

Aku: " ala bufday party tuh plan last minit.. tuh yg pegi tuh pas tgk bola.."

pastu kak jah terus kn bebelan nye.. mcm2 gak die bebelkn.. aku dlm toilet nk madi pown x aman.. tension2!!

naseb bek lepas aku kuar dr toilet kak jah da stop bebelan nye..maybe gigi palsu kak jah tercabot kowt..

masuk dlm bilik aku psg lagu kuat2..

pastu aku pown gerak g kolej tuk selamat kn diri dr bebelan bahaya kak jah..selamat2!!

tammat..

p/s: jgn la wat mak kowg membebel..bebal otak kowg nt..

1 comment: