Saturday, October 10, 2009

111009 - Hiburan d pagi hari minggu!!

setiap pagi d hari minggu.. selalunye seseorg tuh akn bangun kemudian akn melayan sumthing tuk hiburan.. cm tgk TV, dgr radio, berangan ats katil, xpown melayari FB or MS or FS or ....

tp aku..bukak jew mata dgn still baring atas katil... da dpt hiburan.. xperlu nk tgk tv, nk dgr radio or berangan.. aku da dpt sume tuh sekali.. mcm mane!!?
karoke!!
ade ke patut jiran aku pagi2 da karoke.. aku pown tgh mamai2.. dahla nyanyi lagu hindustan.. bantai plak lagu kuch2 hota hai.. perghh!! berangan aku atas katil.. dpt gak aku bygkn cm mane situasi cerita tuh dgn keadaan owg karoke tuh skang.. mesti die tgh kecewa gler.. x kena reject dgn makwe, makwe kena kebas owg.. erm!!

so, inilah dinamakn hubiran sensasi di waktu pagi hari minggu!!

tammat!!

p/s: Tq kepada juruKaroke sbb beri aku hiburan hindustan di pagi hari minggu..

2 comments:

  1. wahahahahahhaha!!!
    pehal ko x pegi join berhibur sama
    mesti lagi fun
    hahahahahak!!

    ReplyDelete
  2. gler ko..
    ko nk bapak aku xngaku aku anak die..erghh!!
    hhahaha!!

    ReplyDelete