Tuesday, October 13, 2009

131009 - Malang!!

malang btol aku ari nih sebenar nye!!

kenapa?

da la ari nih aku termakan sate basi..

pastu aku ade kelas sampai kul 7.. perghh!!bapak lambat gler balek..ni la rekod tuk aku selama blaja kt kolej ni balek paling lambat..

balek plak keadaan jln gelap gulita.. mane xgelap nye..siang lampo jln terbukak mlm tutup.. bodo!

pastu bole plak aku kena kejar dgn anjeng kurap!! nih sume sbb budak skola celaka tuh.. die sergah anjeng tuh, aku kena kejar.. kurap da masuk mata kew ape anjeng tuh sampai xnmpk sape yg sergah dier.. anjeng pye budak pye anjeng! naseb baek sempat gak aku lari.. berkelocak perut aku..urghh!!

klu aku jumpe budak skola tuh balek.. aku suap die dgn kurap anjeng tuh!!siot tul!!

nih la sketsa malang aku tuk ari nih..

tammat!!

p/s: jgn lalu jln tuh klu ade anjeng kurap dan budak skola!!

No comments:

Post a Comment